Tym razem punktualnie o godzinie 7:00 czasu polskiego ruszył drugi dzień testów w Bahrajnie. Po problematycznym początku testów na Bliskim Wschodzie dla Red Bulla i Renault ich forma ponownie będzie ogniskować uwagę mediów.
Większość zespołów zmiany w składach przeprowadzi po dwóch dniach testów, dlatego dzisiaj stawka nie uległa znacznym zmianom w porównaniu do dnia wczorajszego.Za kierownicą Mercedesa zasiada dzisiaj Nico Rosberg, Saubera prowadzi Esteban Gutierrez, Toro Rosso Jean-Eric Vergne, Williamsa Valtteri Bottas, Marussię Max Chilton, a za kółko nowego Caterhama powrócili kierowcy podstawowi zespołu, dzisiaj Kamui Kobayashi.
Tradycyjnie, chwilę po rozpoczęciu testów, zespoły musiały przerwać zajęcia, gdyż na torze pojawiła się czerwona flaga. Tym razem spowodował ją Nico Rosberg z Mercedesa.
Poranek w Bahrajnie rozpoczął się jednak od oficjalnego komunikatu Lotusa i Renault o przedłużeniu współpracy.
Wszystkich czytelników prosimy o zamieszczanie doniesień z Bahrajnu pod poniższą wiadomością, aby nie wprowadzać bałaganu na stronie.
20.02.2014 08:13
0
1 Magnussen McLaren 1m39.958s 2 Vergne Toro Rosso 1m41.851s +1.893 3 Chilton Marussia 1m42.511s +2.553
20.02.2014 09:34
0
P Kierowca Zespół Czas 1 Alonso Ferrari 1m37.700s 2 Hulkenberg Force India 1m38.394s 0,694 3 Bottas Williams 1m38.615s 0,915 4 Magnussen McLaren 1m39.958s 2,258 5 Vergne Toro Rosso 1m40.609s 2,909 6 Rosberg Mercedes 1m40.932s 3,232 7 Vettel Red Bull 1m41.370s 3,670 8 Gutierrez Sauber 1m41.660s 3,960 9 Grosjean Lotos 1m41.670s 3,970 10 Chilton Marussia 1m42.511s 4,811
20.02.2014 09:40
0
1.F.Alonso- 1:37:700 2.N.Hulkenberg- 1:38:394. +0.694 3.V.Bottas- 1:38:615. +0.915
20.02.2014 10:07
0
1 Alonso Ferrari 1m37.700s 2 Hulkenberg Force India 1m38.394s +0.694 3 Bottas Williams 1m38.615s +0.915 4 Magnussen McLaren 1m39.958s +2.258 5 Vergne Toro Rosso 1m40.609s +2.909 6 Rosberg Mercedes 1m40.932s +3.232 7 Gutierrez Sauber 1m41.135s +3.435 8 Vettel Red Bull 1m41.370s +3.670 9 Grosjean Lotus 1m41.670s +3.970 10 Chilton Marussia 1m42.511s +4.811 11 Kobayashi Caterham 1m45.059s +7.359
20.02.2014 10:12
0
a co się Rosbergowi stało że była czerwona flaga?
20.02.2014 10:27
0
Czujnik ciśnienia oleju dawał złe sygnały
20.02.2014 10:28
0
Vettel przejechał już więcej niż wczoraj przez cały dzień.postęp
20.02.2014 10:50
0
Vettel miał wczoraj problem z hamulcami, nie z silnikiem
20.02.2014 11:05
0
Giorgio Piola na łamach dzisiejszej La Gazzetty sugeruje, ze problem Red Bulla nie dotyczy systemu ERS samego w sobie, ale okablowania. Transfer tadk dużej porcji energii wymaga okablowania o grubym przekroju oraz odpowiedniego chłodzenia wiązek przewodów. Według szacunków przedstawionych przez włoskiego ekspetra wymagania w tym zakresie wzrosły, w stosunku do poprzedniego sezonu, dwukrotnie, a RB w wielu obszarach przypomina swoją budową RB9. Wczoraj wspominałem, że podobnych problemów w Jerez doświadczał zespół Ferrari, ale jak widać, włoscy inżynierowie szybko się z tym uporali. Dodatkowo Red Bull miał wczoraj sporo problemów z elektronicznym systemem kontroli hamowania. W zasadzie wszystkie problemy dotyczą nowych technologii, które od tego sezonu goszczą w F1.
20.02.2014 11:28
0
Waltteri Bottas na Williams'ie 1'37''635
20.02.2014 11:29
0
Bottas z pierwszym czasem. 1. Valtteri Bottas Williams 1'37"635 2 Fernando Alonso Ferrari 1'37"700 +00"065 3 Nico Hulkenberg Force India 1'38"394
20.02.2014 12:07
0
Chyba motory renówki zaczęły pracować. Co prawda czasy do doopy, ale liczba okrążeń przyzwoita. VET 34 okrążenia VER 48 okrążeń GRO 15 okrążeń.
20.02.2014 12:34
0
Podrzuci ktoś linkiem do Live Timingu?
20.02.2014 12:42
0
Usunięty
20.02.2014 12:44
0
Dzięki, dokładnie o to mi chodziło :)
20.02.2014 13:31
0
Hulkenberg znowu z najlepszym czasem. 1. 1:37:211 - 21 okrążeń. Na torze jest też Rosberg i Gutierrez. Nico prawodpodobnie robi symulacje wyścigu. Red Bull ma 37 okrążeń, a Toro Rosso 54.
20.02.2014 13:33
0
I tak za każdym razem jak ktoś poprosi o link do informacji jakich nie zamieszcza ta strona to go podam:)
20.02.2014 13:34
0
No i Red Bull nie próżnuje. Dzisiejsza dostawa części: http s://pbs.twimg.com/m edia/Bg5mLK7CMA A0zll.jpg
20.02.2014 13:59
0
1. Hulkenberg, Force India (Mercedes), 1:36.445, 40 laps 2. Rosberg, Mercedes, 1:36.965, 52 laps 3. Bottas, Williams (Mercedes), 1:37.635, 76 laps 4. Alonso, Ferrari, 1:37.700, 78 laps 5. Magnussen, McLaren (Mercedes), 1:39.958, 11 laps 6. Vettel, Red Bull (Renault), 1:40.340, 43 laps 7. Vergne, Toro Rosso (Renault), 1:40.609, 57 laps 8. Gutierrez, Sauber (Ferrari), 1:40.717, 55 laps 9. Grosjean, Lotus (Renault), 1:41.670, 18 laps 10. Chilton, Marussia (Ferrari), 1:42.511, 14 laps 11. Kobayashi, Caterham (Renault), 1:44.354, 39 laps To w zaokrągleniu daje nam 45 okrążeń na łebka na silnikach Merca, 49 na silnikach Ferrari i 39 na silnikach Renault. Czyli te różnice przestają być już tak bolesne...
20.02.2014 14:13
0
Najnowsza tabela: Kevin Magnussen McLaren 1'35"489 Nico Hulkenberg Force India 1'36"445 Nico Rosberg Mercedes 1'36"965 Valtteri Bottas Williams 1'37"635 Fernando Alonso Ferrari 1'37"700 Sebastian Vettel Red Bull 1'40"340 Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1'40"609 Esteban Gutiérrez Sauber 1'40"717 Romain Grosjean Lotus 1'41"670 Max Chilton Marussia 1'42"511 Kamui Kobayashi Caterham 1'44"354
20.02.2014 14:16
0
Witam, ostatnio nie śledziłem tej tematyki i czy jest decyzja odnośni Polsatu i praw do transmisji?
20.02.2014 14:20
0
McLaren jak na 11 okrążeń całkiem nieźle sobie radzi.
20.02.2014 14:23
0
A propos transmisji to wciąż jest lipa z tego co wiem. Polsat niby negocjuje ale kiepsko to widzę. Jeśli ktoś ma nowsze info to proszę napisać. P.S. Myślicie że Magnussen pokona Buttona?
20.02.2014 14:43
0
Ale się cieszę widząc McLaren'a w czołówce na testach. Kibicuję im od ponad 10 lat.
20.02.2014 14:46
0
W konkurencyjnym bolidzie możliwe że tak a jeśli bedzie trzeba gonic to doswiadczenie mysle Ze wygra
20.02.2014 14:53
0
Mclaren będzie mocny w tym roku: Kevin Magnussen McLaren 1'34"910 37
20.02.2014 14:56
0
Wygląda na to ze tegoroczne konstrukcje nie będą wiele wolniejsze niż modele sezonu 2013... Za to wygląda na przewagę bolidów z silnikami mercedesa... No ale zobaczymy, jeszcze tylko 3 tygodnie :D
20.02.2014 15:00
0
i po co były te płacze podczas testów w Jerez, że F1 to teraz na poziomie GP2??? Dajmy czas zespołom na ogarnięcie zupełnie nowych bolidów w tym roku a w połowie sezonu będą nieznacznie wolniejsze od zeszłorocznych konstrukcji. Ciekawi jestem czym i gdzie odrabiają straty poniesione zakazem stosowania dmuchanego dyfuzora.
20.02.2014 15:08
0
No w tym roku bolidy stracą dużo przyczepności tylnej osi..zakaz duchanego dyfuzora i niema dolnego płatu tylnego skrzydła..coś wymyślą żeby obejść przepisy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się